Як імідж сприймає око спостерігача?

Як імідж сприймає око спостерігача?

📌 12 вересня 2018 о 18.00 в Букві відбудеться черговий захід в рамках Масштабного проекту знань “Інтелектуальні дискусії”.

📕 Тема: ” Як імідж сприймає око спостерігача?”

Традиційно можливість задавати питання для аудиторії!

 

✔ Що скажуть люди? А до кого прислухатися? І чи прислухатися?

✔ Справити враження? Яке?

✔ Як людина себе позиціонує?

✔ А як її зчитують інші?

✔ Око спостерігача безжальне і стереотипне?

✔ Немає соціальних маркерів поведінки, комунікації, зовнішнього вигляду, немає результатів?

✔ Що сторінки в мережах, тексти, фото кажуть про людину?

✔ Як гендер впливає на сприйняття? До кого більше довіри?

✔ Як люди конвертують пшик у кошти?

✔ Цьому сприяє брендінг, реклама чи маніпуляція людьми?

✔ Як позиціонування і брендінг сприяє різним результатам? І чи завжди це ті результати, які собі людина уявляла?

✔ Як знайти фахівця, який розуміється на іміджі? Але не на загальному іміджі, а – актуальному сьогодні, який враховує різні культури, різні професійні і творчі середовища, різні цілі та аудиторії.

 

Експерти:

✅ Олена Шевчук, лікар-психотерапевт, ImKP -практик. Спеціалізації: Консультування організацій, Коучінг;

✅ Майя Тульчинська, модний блогер, колумніст, автор блогу “Доступно и просто о моде и стиле”.

✅ Світлана Вовк, модератор дискусії, кандидат економічних наук, доцент, голова ради ГО ТРОН, координатор антиплагіатної ініціативи “Дисергейт”, співзасновниця ініціативи «Математичний рух: освіта для дорослих», громадська діячка;

– та інші на стадії погодження.

 

ВХІД ВІЛЬНИЙ!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *